Što se čita?

Svakog dana, novo otkriće
entheogenic
rank4
Ima zahvala: 144 puta
 pohvaljen: 47 puta

Re: Knjigice

Post Postao/la entheogenic »

Evo malo sam istrazio o navedenim knjigama i sve mi djeluju zanimljivo :)
Mislim da cu se prvo posvetit citanju nocnog leptira jer ga mogu posuditi u najblizoj knjiznici..vec danas idem po tu knjigu hehe
Om Shanti
entheogenic
rank4
Ima zahvala: 144 puta
 pohvaljen: 47 puta

Re: Knjigice

Post Postao/la entheogenic »

Sjetio sam se pitati vas jedno pitanje, zanima me jeste ikad culi za knjigu "psi"?
Malo sam citao o njoj na sluzbenoj stranici i sve djeluje nekako misticno, zanimljivo, i stranica odaje tocno onoliko podataka da me zaintrigira hh
Ako je itko procitao tu knjigu bilo bi lijepo da napise nesto o njoj :D
Za vas koji nikad niste culi za "psi" mozete ovdje procitati nesto o njoj:
http://www.knjigapsi.hr/?no_intro&lang=hr
Om Shanti
Shanti
rank7
Ima zahvala: 189 puta
 pohvaljen: 85 puta

Re: Što se čita?

Post Postao/la Shanti »

nisam čito pse :)) al čini mi se zanimljiva kolko vidim..ko zna..
imam knjigu Ubuntu od Michaella Tellingera, ako nekog zanima mogu posudit na čitanje :)
Ninti
Ima zahvala: 505 puta
 pohvaljen: 392 puta

Post Postao/la Ninti »

Evo jedan prijedlog - zanimljiva dječja sf novela (pogodna i za odrasle) o kradljivcima vremena - "Momo" još poznata kao "The Grey Gentlemen" ili "The Men in Grey" by Michael Ende.
Radi se o konceptu vremena, prolaznosti, konzumerizmu i još mnogočemu..
The main theme of Momo can be seen as a criticism of consumerism and stress. It describes the personal and social losses produced by unnecessary consumption, and the danger to be driven by a hidden interest group with enough power to induce people into this life style. Michael Ende has also stated to have had the concept of aging money in mind when writing Momo.In Momo it is used to offer contrast with the adult society. As children have "all the time in the world", they are a difficult target for the Men in Grey: children can't be convinced that their games are time-wasting. The author uses a mockery of Barbie dolls and other expensive toys as symbols to show how anyone can be persuaded, even indirectly, into consumerism.
slika
http://en.wikipedia.org/wiki/Momo_(novel)
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain
Ninti

Post Postao/la Ninti »

Harold W.Percival - "Thinking and Destiny"

slika

Odlično štivo koje me oduševilo. Jedno od boljih koncentracija univerzalonog znanja prezentiran na prilično jednostavan način. Iako ima preko 1000 stranica i nema hrv.prijevoda, nije teško za čitanje i preporučam je svima.

Evo par quotova:

"Accidents and chance are words used by persons who do not think clearly when they attempt to account for certain happenings. Anyone who thinks must be convinced that in a world as orderly as this there is no room for the words accident and chance."

"You will not be, you cannot be, satisfied with anything less than Self-knowledge. You, as feeling-and-desire, are the responsible doer of your Triune Self; from what you have made for yourself as your destiny you must learn two great lessons which all experiences of life are to teach. These lessons are:
What to do,
and,
What not to do."

"This is the law: Every thing existing on the physical plane is an exteriorization of thought, which must be balanced through the one who issued the thought, and in accordance with that one’s responsibility, at the conjunction of time, condition, and place."

"I do not presume to preach to anyone; I do not consider myself a preacher or a teacher. Were it not that I am responsible for the book, I would prefer that my personality be not named as its author. The greatness of the subjects about which I offer information, relieves and frees me from self-conceit and forbids the plea of modesty."
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain
antoniopavaroti
rank14
Ima zahvala: 358 puta
 pohvaljen: 338 puta

Post Postao/la antoniopavaroti »

ima li netko knjigu " Sanjati odvažno" za skinuti ?
" Ako želiš pobjediti ..ne smiješ izgubiti"
Ninti

Post Postao/la Ninti »

Ima na engleskom, uploadala sam je u našu knjižnicu:
media/knjige/Villoldo-Alberto-Courageou ... -Being.pdf
Ne mogu naći na hrvatskom, osim za kupiti od Planetopije.
antoniopavaroti
rank14

hvala na uputstvu..A ništa drugo nego je posuditi u knjižnici... :)
Ninti

Post Postao/la Ninti »

Da uvijek možeš posuditi u knjižnici ako imaju.. Djeluje mi jako zanimljivo, malo sam je isčekirala :thumbsup:
antoniopavaroti
rank14

posudim knjigu a onda copy pa uvez ..i u kućnu biblioteku :D
Odgovori