Sađenje4dummies

Nemate pojma od kuda krenuti, pročitajte jednu od ovih metoda i krenite u avanturu
Odgovori
gens2rasta
rank1
Postovi: 2
Pridružen/a: 03.02.2015, 17:30

Sađenje4dummies

Post Postao/la gens2rasta »

Pozdrav, htio bi si uzgojiti "smiješne" gljive da pucaju recimo kao marihuana ili islično.
Zanjima me da li postoji klasifikacija gljiva (kako koja vrsta puca) i da li me možete uputiti na osnove tog zanata (uzgoj, potreban materijal, koliko traje jedna sadnja)..

planiram ih uzgojiti u ormaru a totalni sam početnik..
Avatar
antoniopavaroti
rank14
Postovi: 847
Pridružen/a: 13.11.2013, 22:49
Ima zahvala: 358 puta
 pohvaljen: 338 puta

Re: Sađenje4dummies

Post Postao/la antoniopavaroti »

malo pročitaš ovih tisuću i nešto postova..kao i svi drugi..a onda još jednom pročitaš jer kad dođeš do kraja zaboravio si početak i tek onda pitaš šta ti je nejasno..jer nije da ti se neće pomoći nego je pitanje i materija svega toga što te zanima sveobuhvatno i veliko..nije moguće odgovoriti samo tako :ymhug:
" Ako želiš pobjediti ..ne smiješ izgubiti"
Avatar
HypnoToad
Moderator
Postovi: 2852
Pridružen/a: 21.03.2010, 17:57
Ima zahvala: 532 puta
 pohvaljen: 1208 puta

Re: Sađenje4dummies

Post Postao/la HypnoToad »

Gljive ne 'pucaju' kao marihuana. Sve vrste sadrze jedan aktivni spoj, psilocin, koji je uvijek isti ili sasvim slican, uz neke primjese koje mogu dati malo drugacije nijanse iskustvu.
Probaj ovo shvatiti kao konstruktivni savjet, psilocin nije 'smjesna' droga za zabavu i opustanje, i s ovakvim stavom ce te doslovno slomiti. On je ili lijek ili otrov, ovisno o tome kako mu pristupis.
Moja preporuka je da se najprije detaljno educiras o djelovanju a onda ako odlucis i o uzgoju, sve informacije su dostupne.
Jos jednom ponavljam, ako zelis samo zabavu, gljve nisu najbolji izbor.
“Side? I am on nobody's side, because nobody is on my side, little orc.”
gens2rasta
rank1
Postovi: 2
Pridružen/a: 03.02.2015, 17:30

Re: Sađenje4dummies

Post Postao/la gens2rasta »