B+, pokušaj drugi

Pratite Vaš uzgoj i napredak, ovdje objavite Dnevnik Uzgoja
Eleshar
rank2
Postovi: 33
Pridružen/a: 19.09.2013, 22:36
Ima zahvala: 2 puta
 pohvaljen: 3 puta

B+, pokušaj drugi

Post Postao/la Eleshar »

Ljudi, evo mene opet :)

Prošli uzgoj je skoro uspio, ali eto budući da sam početnik, nešto sam smrdao u ključnom trenutku i dogodilo se što se dogodilo. Jebiga. Više sreće drugi put. :)

Ovo je taj drugi put! :D

Taman mi se poklopilo da ljudi iščezavaju iz kuće sutra, pa sam danas stavio raž pod vodu. Neće se namakati baš 24 sata, ali jedno 13-14 sati hoće; morat će im biti dovoljno ^^

Ovoga puta radim stvari nešto drugačije. Raž steriliziram u ekspres loncu na sat i pol (umjesto u običnom), jedna tegla je mješano zrnje raži i pšenice, tu raž neću prokuhavat nego samo pod vrućom vodom ispirat da maknem prašinu i ta sranja.

Možda nije potrebno, ali stavljam slike, čisto da budu tu :D

Drž'te mi fige! :D

slika

P.S. - Budući da mi je u prošlom uzgoju jedna tegla bila kontaminirana, čini se da je u jednoj šprici možda nešto pokvareno. Budući da imam tri šprice, označio sam koja ide u koju teglu, pa možda skontam koja je. (a možda je sa špricama sve ok a ja sam nešt sjebo usput - tko zna :-? )

P.P.S. - neke od ovih baljezgarija su čisto meni za referencu kasnije, da vidim kako sam i šta radio, da se podsjetim. To je zato što sam kreten i zaboravljam stvari i nemam pametnijeg posla.. XD
Perun
rank8
Postovi: 319
Pridružen/a: 24.11.2011, 09:15
Ima zahvala: 143 puta
 pohvaljen: 51 put

Re: B+, pokušaj drugi

Post Postao/la Perun »

Nisi kreten, kreteni uzgajaju ego a ne gljive.
Svi zaboravljamo, uvjerit ćeš se za koju godinu (desetljeće)!
Ko prije umre duže je vječan
Eleshar
rank2
Postovi: 33
Pridružen/a: 19.09.2013, 22:36
Ima zahvala: 2 puta
 pohvaljen: 3 puta

Re: B+, pokušaj drugi

Post Postao/la Eleshar »

Da, jednog dana kada se budem opet sjetio ovog foruma i gljiva i uzgoja i svega, bit će lijepo :D :D