Thai na razi by aljosha

Pratite Vaš uzgoj i napredak, ovdje objavite Dnevnik Uzgoja
aljosha23
rank2
Postovi: 33
Pridružen/a: 05.11.2013, 22:51
Ima zahvala: 5 puta

Thai na razi by aljosha

Post Postao/la aljosha23 »

Pozdrav svima, odmah da naglasim da sam pocetnik ali dosta nacitan.
Vodim dva dnevnika ali samo cu za sad objaviti ovaj, nadam se da ce uspeti , ali opet. Ako ne uspe znacete sta ne treba raditi.
Necu opisivati kako sam od spore printa napravio spric, toga ima u svim guide-ovima.
Raz koju koristim je ona ne merenje, ona koja bude kao kasa nakon stajanja u vodi.
Izbegavajte raz na merenje vec kupujte onu pakovanu od pola kg. Ne znam koja je razlika u obradi iste ali znam da ova druga je mnogo bolja i ne bude bljutava posle stajanja u vodi, ali tesko se nalazi u Beogradu, za okolinu nemam pojma :)
04.12.13
Raz kupovna na merenje 1kg, isprana jedno 10 puta pa je stavljena u vodu . Posle nekoliko sati je opet isprana . Nakon 11 sati od prvog potapanja, voda je ispustena. Vidljivi su tragovi rascvetalosti razi. Raz je isprana vise puta kroz vise cediljki da bi se izgubila sluzavost izmedju zrna. Ostavljena je na cedjenje tj susenje narednih 12 sati.
05.12.13
Nakon visecasovnog cedjenja tj susenja razi, raz i dalje je sva lepljiva iako nije bila posle ispiranja. Kolicina dovoljna za 2 tegle je skuvana ( voda provrila i odmah procedjena) dok ostatak je stavljen u jedan lavor i susen fenom da se povrsina zrna osusi .
slika
Sve je upakovano u 6 tegli i stavljeno u ekspres lonac na sterilisanje od sat vremena.
Prve serija od 3 tegle deluje sasvim pristojno, raz je rastesita ako se malo udari po tegli, tj nije onako kasasta.
slika
Deo razi sam resio da skuvam cisto da vidim da li ce dati bolji rezultat.
Zadnja izmjena: aljosha23, dana/u 14.12.2013, 12:45, ukupno mijenjano 1 put.
Avatar
dawsongeek
rank8
Postovi: 315
Pridružen/a: 05.11.2013, 15:02
Ima zahvala: 50 puta
 pohvaljen: 109 puta

Re: Thai na razi by aljosha

Post Postao/la dawsongeek »