Kako uzgojiti micelij?

Općenito o gljivama i kako ih uzgojiti
mapeki
rank1
Postovi: 3
Pridružen/a: 03.01.2015, 05:43

Kako uzgojiti micelij?

Post Postao/la mapeki »

Ja sam pocetnik u vezi gljiva, tako da sam prije 3-4 dana, u teglice polozio navlazenu mekanu drvenu koru, na koju sam stavio par gljiva. Evo za sada se nista ne desava. Vjerovatno sam negdje pogresio.

Molio bi nekoga da mi objasni:
1. koja je najbolja podloga za micelij, moze li ici drvena kora?
2. da bi se micelij poceo siriti na tu podlogu, jeli najbolje dodati gljivu, komad gljive ili mozda nesto drugi?

Unaprijed zahvaljujem.
Avatar
antoniopavaroti
rank14
Postovi: 847
Pridružen/a: 13.11.2013, 22:49
Ima zahvala: 358 puta
 pohvaljen: 338 puta

Re: Kako uzgojiti micelij?

Post Postao/la antoniopavaroti »

..eh...ništa od te tvoje metode izgleda..ali daj si malo truda , imaš tu na saitu sve o uzgoju ..ama baš sve..od naručivanja spora do branja i sušenja :mushroom: te konzumacije istih ..imaš metode , načini, te bezbroj osobnih savjeta krasnih nesebičnih članova ovog sitea , kako i sa čim da postigneš najbolje rezultate..dakle kreni od početka...Puno sreće :thumbsup:
P.S ..kažeš da si položio u teglicu par gljiva ' Znači da si ih uzgojio ? Ili? Šampinjone ... #-o
" Ako želiš pobjediti ..ne smiješ izgubiti"
Avatar
Gorda
rank9
Postovi: 386
Pridružen/a: 20.01.2013, 22:45
Ima zahvala: 86 puta
 pohvaljen: 91 put

Re: Kako uzgojiti micelij?

Post Postao/la Gorda »

Pod broj jedan...koje gljive želiš uzgajati?

Ovaj forum je prepun tema, treba uhvatiti i čitati...
"Just as a candle cannot burn without fire, men cannot live without a spiritual life."
mapeki
rank1
Postovi: 3
Pridružen/a: 03.01.2015, 05:43

Re: Kako uzgojiti micelij?

Post Postao/la mapeki »

antoniopavaroti hvala na odgovoru.
Citao sam dosta na ovom forumu o uzgoju gljiva, moram da priznam da mi puno toga nije jasno.

Ja bi volio sam uzgojit te pore tj. micelij, sto mi neizgleda nimalo lako.